עו"ד ציון אמיר: "להתייחס למחאות, אבל בפרופורציה"

אסתי פלד No Comments on עו"ד ציון אמיר: "להתייחס למחאות, אבל בפרופורציה"

פרקליט הצמרת, עוה"ד ציון אמיר, לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "בצד שמאל של המפה הפוליטית אין מנהיגים שיכולים לקחת את המנהיגות לידיים. הם לא עושים את זה כי הם חוששים מהמחאה ברחובות. לפיד וגנץ לא עושים את העבודה הנדרשת בימים אלה"

צילום: קובי גדעון / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליט הצמרת, עו"ד ציון אמיר לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "מובילי הרפורמה צריכים להתייחס למחאות, רק לקחת אותן בפרופורציה. הם קוראים להידבר, הזמן עובר והרפורמה לא מתקדמת. בצד שמאל של המפה הפוליטית אין מנהיגים שיכולים לקחת את המנהיגות לידיים. הם לא עושים את זה כי הם חוששים מהמחאה, לפיד וגנץ לא עושים את העבודה הנדרשת בימים אלה"

"בסופו של דבר העיקרון של דמוקרטיה בריאה זו הכרעת העם בקלפי. יצאו לבחירות חמישיות, כולם שיוועו להכרעה, ביזבוז משאבים אדיר ופילוג. באה ההכרעה ואיתה השבר הגדול. אנחנו עדים לשבירת כללי המשחק, אנחנו לא רוצים עריצות של רוב, אבל גם לא של המיעוט. באופוזיציה עשו מעשה אשר לא יעשה, ההיסטוריה תזכור את יאיר לפיד"

"יועץ משפטי צריך לשרת את האינטרס הציבורי, עם התחשבות בפוליטיקה אבל לא רק. הנסיבות של מינוי הפרקליטה היו שונות ומורכבות, אין לי ביקורת עליה, אבל יתכן שבמקרה כזה של שינוי כה משמעותי בגוש עליה לפרוש. גדעון סער רץ בבחירות עם העניין של פיצול תפקיד היועמ"ש. אני בעד, ניתן לראות שיש נושא אחד לפחות בו נמצא הסכמה גם מהאופוזיציה".

לראיון המלא:

ציון אמיר



0 תגובות